最新資訊
勿趕絕基層小販.促消費利社會
2017-02-17

香港是全球最富有和繁榮的城市之一,而香港的經濟金融處於全球的發展的前端。不過,正由於香港的經濟高度集中和外向,無論是因為人力物質或其他資源不足的關係,卻並非每一個香港人都能參與這些經濟活動;如何為這些不能參與所謂的「正式經濟」(Formal Economy)的香港人,開拓一些空間,讓他們在所謂的「非正式經濟」(Informal Economy)中,找到安身立命之處,是一個重要的議題。

...
更多>>
清潔保安的語言藝術 - 羅永康
2017-02-13

細個入行做清潔,好多人問:「後生仔,做乜做呢行?冇前途㗎。」連阿頭、同事都話呢行發唔到圍。做機械維修朋友成日話服務性行業無技術可言,手板眼見功夫。有啲人會話:「揸枝地拖,有邊個唔識?」保安更俾人話係看門狗。或者佢哋講得啱,我哋可能真係無技術,但唔好意思,我哋有嘅係語言藝術(唔係梁振英嘅「偽術」)。

 

好簡單,洗個廁所,各施各法,最緊要乾淨,...

更多>>
臨近歲晚 大掃除踢走致敏源
2017-01-24

近日降溫,天氣轉凍,小心鼻敏感、氣管敏感等敏感症狀發作。呼吸系統科醫生稱,不論是轉凍或轉暖,都會令鼻黏膜的神經末梢有條件反射,帶來種種敏感不適,如流鼻水、打噴嚏等鼻敏感症狀,或因氣管收窄致咳嗽及有白痰,晚上或大清早尤其嚴重。

 

敏感症原因眾多,包括遺傳或結構問題,如鼻黏膜較肥厚或腫脹,或有鼻瘜肉、鼻骨偏移問題,都較易有鼻敏感。研究顯示,因脂...

更多>>